Friday, October 28, 2011

TERIMA KASIH CIK EYKA ROSLAN


Assalamualaikum ~

credit to eyka roslan , thanks a lot eyka sbb kau buat entry khas untuk aku. pasal friendship kita selama 3 tahun dekat kolej.. hope our friendship akan still macam ni forever okey.. banyak sangat kenangan kita.. even kita housemate 8 orang tapi kita lebih rapat bedua kan. even kau lain kos dgn aku, kau pegi klas pon dgn bell and aku plak dengan kawan2 aku tapi bila dekat rumah kita rapat gila.. meja study pon sebelah kau, time makan pon tempat aku sebelah kau gak, tidur kat depan pun sebelah kau jugak kn3? bukan ar sebab kau comel aku nak dengan kau, sila jangan perasaan sangat la ye ape yang kau tulis dalam blog kau tuh. ahaks! kau comel ke? urm.. ada la sikit . huhuhu . rindu sangat kenangan kita kan.. kau cakap kau rindu nak tengok aku nangis ea? hahaha.. apee pon tak boleyy ! mesti sebab aku nangis aku nampak comel sgt kan.. hahahaha.. rindu jugak time pagi2 kau nak pegi kelas je kau kejut aku suh pakai kan kau tdung.. bila aku tak de pandai pulak kau pakai sendri ea? hahahaha.. saje la tu nak manje2 ngan aku! ahaha :D kita jugak selalu men tukar2 baju nak pakai pegi kelas ? sampai boyfie kau ingat aku ni kau ler mase kat cafe kan.. ingt x yg kau bgtau aku dlu? haha. yela sebab time tu kan aku pakai baju kau tu dia ingat awek die tuh.. haha. sangat suke bila lepak dekat beranda petang2 tengok abg2 kuim pegi men futsal kat stadium .. gediknye kita ~ hahaha.. ade aku kesah?? hari tu masa aku datang umah kau tu time ktrg ade urusan pasal praktikal sekejap je kan kite jumpe.. seronok sangat time tu dapat jumpe kau.. pegi karoke sampai balik lewat malam.. lepas balik tu , penat sangat kan.. tapi aku dengar kau cakap, "nak borak ngan iejan, mesti iejan banyak cite nak cite ngan aku" .. tapi aku say sorry sangat malam tu aku penat gila eyka.. x dapat nak borak dengan kau, cite2 ngan kau.. aku terus tido kan sebelah kau, kau plak kene berjaga sebb piqa x tido lagi dia tengah buat keje.. aku tau kau penat jugak mlm tu, tapi kau sanggup nak borak n sengkang mata tunggu piqa sampai subuh kau tak tido.. sorry sangat malam tu tak dapat nak cite2 ngan kau.. takut kau terasa je sebb aku terus baring n nak tido mlm tu ..  pagi2 tu plak kitrg da kene grak pegi kolej.. mase salam2 tu aku tau kau sedih, then bila krete da grak aku nampk ko senyum tapi ko tahan nangis sebenarnye..  sekejap je kan kita jumpa.. xpela ea eyka,, ade jodoh kite jumpe lagi.. nanti kita pegi genting tau.. aku sayang kau sangat.. kau la kawan yang pertama hargai friendship kite sampai wat entry untuk aku dalam blog kau.. aku hargai sesangat !.. sedeyh !!! Hehehe..  

jom kite layan pic2 bawah nie.. ^_^


jujur aku cakap pic ko comel yg ni beb ! tapi gamba aku x cumil la.. hehehe ;)



 wwieee~ rindu nak bersilat dengan kau la ! ahahaha ..





kau comel ! sayang kau la ~



nie la cik eyka, kawan muah3 iejan aziz kat kolej taw ~ 



si kembar ! baju ktrg pon same ! x malu pon kuar g mall pakai baju same..kesah?? 


*ouh ! kau cakap aku tak penah nak cakap aku sayang kau ek ? haa .. ni nak habaq mai nih ! AKU SAYANG KAU LAHHH ~!! hahaha :)



No comments:

Post a Comment