Friday, November 11, 2011

impian akan jadi kenyataan .. insyaallah ~



Assalamualaikum ~

okey, dah dekat sebulan rasa nya aku keja dan biasa lah kan kalau orang baru bekerja ni macam-macam yang diidamkan.. almaklumlah dah ada duit sendiri.. untung laahhh ~ hahaha . alahh its normal lah kan semua orang ada something yang dia impikan cuma mampu or tak je and usaha tu penting untuk dapatkan apa yang kita nak .. hehe ^_^ .. jum check it outt something yang iejan aziz mahukan dalam kehidupan seharian dia.. cewaahh ! itu pun kalau dapat lah kan... yakin + usaha + redha.. tu je yang aku boleh.. insyaallah .. yelahh kate orang bila kita beli something dengan duit kita sendiri dapat rasa lah jugak kepuasannya and kita tau nak jaga + hargai something tu sebab harta kita , duit kita sendiri pulak tuh... so sayang gilee  ^_^


1st : Samsung Galaxy S2! pheewwiitt ! ambooii.. test nak tinggi.. tapi tak mampu lgi nak pakai S2 lahh .. 


--->>> So ! bila samsung galaxy S2 tak bape nak mampu lah beli kan buat masa skang ni.. so pilihan aku yang ni lah . Samsung Galaxy S Plus sahaja.. not bad jugak la tengok function dia coz my darl da pakai dulu.. ouh! sangat jelez okeyh..! hehe ..

* wait and see ! aku akan dapat kan kau Samsung Galaxy S Plus ~

2nd : cantik tak ? hehe.. tau lah sekarang trend orang pakai camera besau2 tu.. tapi aku nak yang ni jugak sebab senang nak bawak mana2 .. kan ~  even tak dapat sony cybershot ni tak kesah la ape2 camera digital pon janji ada.. * tak payah nak janji sgt lahh ! haha. 



3rd : ceh ! nak swift je kan.. suke gile kot kete nie.. lau nampak kat jalan tuh mmg usha 360 darjah lah .. hahahah ! tapi2! hmm.. mahal2! agak2 gaji aku habis bayar kete swift ni je kan.. nak makan pasir? haha. tak payah nak market sgt lahh.. hehehe ^_^



tak dapat suzuki swift tu myvi pon jadi lah .. kenapa saya suka putih? sebab putih itu suci lagi bersih.. cewah ! haha.. tapi bab2 kereta ni lambat sikit la dapat nya.. tunggu kewangan aku stabil dulu baru boley kuar kereta baru... ke ada sape2 nak tolong support saya? haha.. saya bukan orang senang untuk dapatkan something yang sy mahukan dengan mudah dan cepat .. ^_^



p/s: berbelanja lah mengikut kemampuan.. kalau rasa2 tak mampu tu tak payah la sampai nak menyusahkan orang lain.. kadang2 kita tengok orang lain pakai yang mahal2, cantik2.. tak pe lah .. mungkin dia anak orang kaya and dia mampu untuk dapatkan apa yang dia nak.. p/s ini juga untuk mengingatkan diri saya jugak .. hehehe  =)


No comments:

Post a Comment