Sunday, October 23, 2011

hey ! blogger ~

Assalamualaikum ~

dah lame gila cik iejan aziz x update blog die kan..last update 14 sept and now dah 23 oct right? huh~ all blogger sehat?? hee .. sekarang ni cik iejan nak update perkembangan terbaru okey ~ .. alright , 1st .. aku berjaya habis kan masa 3 tahun untuk mendapat segulung diploma . *ceh ! belum graduate lagi tapi baru je abes last semester dgn menamatkan praktikal aku untuk last semester ni pada 30september 2011. dah settle kan sume yang berkaitan dengan praktikal nthen dah presentation n submit final report untuk praktikal . so rasa macam da free gile n rasa dah graduate la kan just blom convo je lagi .! huhuhu :) insyaallah thn depan ... alhamdulillah.. lepas settle kan urusan praktikal aku terus dapat kerja dekat Vgrowth Outsourcing Sdn. Bhd. actlly, tempat aku praktikal dulu mmg ade offer keje as account assistant n cover job admin n secretary..  mcm banyak sgt keje right? nthen salary pulak bagi cipuuttt ! mmg x lah aku nak smbung keje kat situ.. lagi pon b4 nie aku ada cite sket kan psl tempat prktikal tu tu jugak slh satu sbb knp aku x nak keje situ.. hehe.. lagi pon x der la aku  melepek je kat umah lepas abes blaja naseb baik buat prancangan awal.. before abes praktikal agy da mula carik keje.. so lepas abes sume tu trus la dapat keje.. nasib aku baik la jugak x lah membesarkan badan dok umah x ada keje kan.. alhamdulillah jugak tempat keje baru aku okey la.. stakat nie x de ape2 masalah pun.. moge sukses yeah ! ^_^




No comments:

Post a Comment