Sunday, July 17, 2011

praktikal .

lame dah aku tak update blog ni.. maklum ler bz praktikal ..(bajett- bajett!) haha . yola ! masuk keje kul 9 balik kul 6 itu pon blom tentu kul 6 tepat aku balik mesti lambat punyer.. balik dah penat nk on9 pon malas ape lagi nk update post .. mmg x ar .. kadang2 balik lambat tu kuar dengan my 'Bie'  hehehe.. eh2! ni skang bkn nk cite psl 'bie' okey .

oraite ! tempat praktikal dekat2 mah aku je.. ade la dalam 15 minit nk sampai tmpat kijo tu.. gua merempit je beb.. ! memang ramai jugak yg kene maki hamun dengan aku yang wat aku nyaris2 nk xcident kan.. mmg mendapat la kome.. hehe.. tapi seriously 1st week kat tempat praktikal memey tension gile kot .. peerrgghh ! memang sabar je la kn.. budak baru belaja wat salah its normal right? buat aku macam da pro gile wat audit ar plak kn.. mara + tengking aku camtu. tapi bila sebulan lebey aku kat sane da oke sket la tp stress still ade .. naseb baik la 4 bulan je prktikal.. ni da masuk 2nd month.. huh! lega jugak la x lame kat situ .. 13hb & 14hb ari tu wat kijo kat terengganu.. aku dengan akak sorang tempat keje aku kene anto kat terengganu wat audit kat sane.. kemamang ganu kito weyh.. haha.. tp 2 hari je la.. wat pe lame kat sane.. gile nk bjauhan dengan bie kite.. mmg x ar... bie kn3? hahaha.. x sabar nk abes praktikal.. x tahan beb.. doremon cepat kan ke 2 bulan hadapan ! *dah kenape doreman plak..... gile? memang ! eh ! suke hati la nk cakap ape blog aku.. kesah ?  haha

rindu u la bie ..*tibe-tibe.. bleh ?


1 comment: