Tuesday, May 24, 2011

jGn nk memilih sgt !

okeyh ~ smlm g cari tmpt driving school yg agk2 mura la kn dpt save bdget sket kt area2 g0mbak ni .. ingt nk amek tmpt yg same time lesen mto dlu tp pk2 balik mak ckp tmpt tu x best sgt tok amek lesen kete.. so aku decide nk cari tmpat len plak.. pegi kt samudra lak.. perrgghh ! agk mnyirap aku bile org tu cm nk x nk je trangkan package kat tmpt tu.. da la mahal ! eerrghhh ! RM680 ! mybe bg korg mura la k0t or ade yg lg mhl dari ni kot kn.  * bkn kdekut tp jimat  HAHAHA ! abg aku yg suggest tmpt ni sbb tmpt die amek lesen dlu.. x puas aty kot kt tmpt tu try la yg kt sri gmbak.. okeyh ~ untung la jd student kn sbb ade package for student ..  RM550 .. mura? emm.. not bad la kn dari yg td tu .. * peduli pe korg nk ckp pe, duit aku ke duit ko?HAHA ! just nk survey hrge je kn tp cm da cnfrm je nk amik kt situ.. 


" adik, kalo nk dtg pg2 dftr then bley trus g kursus eh.. sblm 930am"
" em okeyh2."


then elok je pg2 iejan aziz bgn dgn smgt nyer nk g kursus nie ! sampai2 je x der org kt situ ! okeyh ~ thp mnyirap da mule nk kritikal bile jam menunjukkan pkul 9.35am.. abg2 ! sy da dtg awl okeyh agk 15minit awl la tu tp knp office xder org ek .. mnyirap ni taw.. haaa.. tbe2 tgerak nk kol abg tu.. 


" ouh adik yg dtg smlm tu ek?"
" a'ah nk dftar then trus g kursus tu bley kn?sy ade kt bwh office abg ni..smlm ckp b4 9.30am  " 
" ouh ! knp x kol ckp nk g kursus ari nie .. oke2 tggu jap abg kt JPJ ni tggu  dlm 15min / 20min k " * ouh ! okeyh ! mmg aku plak suke nk tggu org lme2 gitu.. hish ! abg x ckp kne kol dlu b4 dtg..haish! thp mnyirap da agk nk mletop jgk la.. sabor je la ~  sbb da bgn awl2 pg kn kne la tggu nk uruskan pndftaran .. buang maso ~! ..  lps tu bile da sttle pndftaran , agk2 aku plak yg kne gunting aku pnye phtstt2 ic n lesen2 aku sndri.. okey abg~  aku ni cam part time kt situ ke ek .. keje ko la sume tu.. tp aku tau ko mls kn3.. HAHA ! dgn aty yg x bpe nk ikhlas ni aku tlg la ko bang ..  *dgn thp mnyirap yg makin meluap2 .. x pe la bang oi aku dtg esok je la g kursus tu.. x der hal la ! then aku balik umah dgn muke yg kuciwa la beb x dpt g kursus tu ari ni.. x pe ! yg berlalu biarkan ari esok masih ade ! cewaahh ! mule kn ari esk dgn senyuman ;) chill .. smpai umah bedal roti canai dgn muke x bslah lps mkn trus ZzzZZz ~ ceh mcm owg baru balik kursus 6/8 jam lak kn die pnye pnt.. HAHAH ! * pnt.. mmg pnt sgt2 ..PENAT MENUNGGU ! hehehe ..  ;)


kecoh la iejan.. org len da lepas da lesen kete ko baru nak amik. hish ! nk wat cne da time skang bru ade duit.. baru amek la.. hehe <3

No comments:

Post a Comment