Tuesday, April 26, 2011

OMG~!


Okeyh title mmg ase x kne dgn entry kali nie kot.. huahua.. coz x tau nk tlis ape ..kih3!
okeyh~! final exam da p0n start 18hb ari tu.. 1st week uh ade 2 paper je yg btol2 wat aku kantoi la.. susah siak~!! AUDIT & TAXATION ..~!! tawaqal je la kn.. hadoi.. kecuakan di situ beb~ 

paper yg mnanti ...~

27/04 - Perakaunan Kewangan 5
28/04 - Komunikasi perniagaan
03/05 - Teori Perakaunan
04/05 - Business Law

sO  abes suda fInal exam tOk sem last kat kolej.. pas nie PRAKTIKAL~! yahooo...~!! kemain yahoooo agy x tau azab prktikal cmne cik adik manis ui... x pe la at least aku da x dok kolej yang mcm pnjara tu agy... ape pon x bley la.. atoiyaaii~! thEn tggungjawab aku tok jge mak after die operation 6/5 nie.. sMoge cepat sembuh... amIn~ =)   iEjAn x perlu bersedih lg okeyh..mak x der pape la... dont think negative but always think positif.. kengkawan always bg support... thanks rttbt4-2 , As , sAsa & yana.. kdg2 aku rase down sgt dugaan yang dtg tok family aku... tp korg still bg smangat tok aku... dgn aku yang x abes2 final agy.. dgn mslh fmly agy... atoi... kusut3! hmm... btw, thanks sgt kt korg bg support..

LOVE MY MOM DAMN MUCH~!!!

1 comment:

  1. Dugaan untuk mematangkan kite..ko kena kuat , seblum ko nk bg semangt kt mak ko.. :))

    ReplyDelete